Kdo jsem a co dělám

  • Jsem průvodce pro každého, kdo hledá změnu, bez ohledu na věk, povolání, vyznání a cokoliv dalšího.

  • Jsem ten, kdo hledá nové možnosti jak inspirovat k novým pohledům, poznáním, souvislostem.

  • Pomáhám lidem objevit v sobě svoje nekonečné schopnosti a možností, najít svou vlastní cestu a jít po ní tak, jak v daný okamžik dokážou nejlépe.

  • Jsem autor svého života a projektu Každý den zázrak a Jdi za svým snem.

  • Rozdávám radost, inspiraci a to, čemu věřím svým srdcem.

  • Jsem ten, kdo našel svoji cestu a pomáhá ostatním nalézt jejich vlastní. 

       Více o mně - můj životní příběh      

 

Můžu být malou svíčkou

v tvém životě. 

Můžu být světlem, které zasvítí

v temnotě a ukáže směr.

Můžu být s tebou jenom na chvíli

a předat ti to,

co právě potřebuješ.

Můžu být tím, kdo právě teď

pomůže naplno

rozsvítit tvoje srdce.