OTEVŘENÁ PORADNA

Každý z nás je jedinečný a má svůj život, ale řešíme stále dokola podobné situace a vzorce. Proto tak milujeme příběhy, ve kterých můžeme vidět sami sebe. A nejcennější jsou skutečné příběhy. A také možnost podívat se na ně z jiného úhlu pohledu a vidět, jak je možné je také řešit.

Naše problémy jsou často důsledkem starých, nevyřešených situací, křivd a konfliktů, které se v našem životě stále opakují. 

Dávám vám tímto možnost podělit se o svoje starosti a trápení, nechat se inspirovat mojí odpovědí a zároveň tím ponouknout i další, kteří jsou možná v podobné situaci.

Zde je možnost pro vaše otevřené dotazy, na které vám bude veřejně odpovězeno (v případě soukromých dotazů použijte e-mail nebo ještě lépe skype konzultaci).

 

OTEVŘENÁ PORADNA - OTÁZKY A ODPOVĚDI

Nejde mi má práce

Potřebovala bych prosím radu. Tak teď mě trápí, že mi práce nejde tak, jak bych si představovala, i když se práci věnuju dost. Díky mockrát. Jana   Tak s tím bych také potřeboval poradit. Dobrá, zkusím si poradit nám oběma. Základem je vnitřní dialog otázek a odpovědí. Proč dělám tuto...
Celý článek

Nemáme na sebe čas

Krásný večer přeji. Mám takový dotaz, já s manželem máme spolu 3 děti a nemáme moc času na sebe. Jsem na mateřské a uvědomila jsem si, že my spolu vlastně vůbec nekomunikujeme a nesdílíme nic společného (kromě dětí). Mám pocit, že to nejde nijak ani časově zvládnout?  Marcela   Milá...
Celý článek

Nevím, co dál

Nevím kam směřuji. Jsem, rozvedený nemám kde bydlet a nevím co dál. Mira   Miro, ve Vaší situaci je každá rada drahá a asi potřebujete rychlá řešení. Přes stres, který zřejmě prožíváte, je nutné se na chvíli zastavit a udělat si čas na hlubší pohled a naplánování. Přestat upadat do zoufalství,...
Celý článek

Žárlím na bývalou ženu svého muže

Pěkný den pane Tomku, děkuji za to, že mohu využít tutoVaši nabídku.Štve mě manželova bývalá žena ( žárlím na ni a nemohu se od toho odpoutat). A potom se k vůli tomu doma hádáme. Nevím co s tím.Vadí mi i to, že s ní jenom komunikuje. Díky Anna   Milá Anno, děkuji za Vaši důvěru a odvahu...
Celý článek

VAŠE DOTAZY

Nedůvěra

Můj život poslední dobou provází nedůvěra a pochyby...nevěřím svému partnerovi, pociťuji úzkost z budoucího života, ze strachu dělám hodně pitomostí, až to nejsem vůbec já. Mám úděsné představy, že mi o všem lže, podvádí mě a cítím se doslova jako blbec. Dělá mě to závislou na všem, co udělá a já nevím, co s tím...nechci, aby to určovalo můj život. Asi mám komplexy

Nedůvěra

Kateřino, přestáváte žít svůj život, ten jediný, který je opravdu Váš, a který může být, takový jaký si můžete přát a vysnít. Místo toho žijete život v závislosti a strachu. Strachu z toho, že ztratíte něco, co stejně nikdy nemůžete plně mít. Velmi důležité je, že si to uvědomujete, máte už toho dost a chcete s tím něco udělat. Těžko můžete začít něčím jiným, než novým pohledem na sebe sama. Máte právo být šťastná a žít šťastný život, což vůbec nemusí souviset s Vaším současným partnerem. Nikdo druhý Vám nemůže dát Vaši vlastní hodnotu. Tu si můžete dát jenom Vy sama. Bez ohledu na cokoliv, co k Vám přichází z okolí. Stačí pozvolna a po malých krůčcích. Dokázat druhým, ale zejména sobě, že máte tu hodnotu, bez ohledu na to, co si o sobě myslíte, a už vůbec bez ohledu na názory okolí. „Mám svoji hodnotu, mám právo žít svůj život, mám právo být šťastná.“ Dávají Vám více smysl a lepší pocit tyto postoje nebo ty opačné, které zatím zřejmě používáte? Ani nemá cenu se trápit tím, že děláte pitomosti. No a co? Máte právo být smutná, naštvaná a nešťastná, máte právo dělat cokoliv. Prožijte si to naplno, dovolte si to a až Vás to přestane bavit, tak toho nechte a začněte se na to dívat jinak. Všechny negativní pocity a prožitky jsou tu proto, aby nás upozornily na to, že jsme zapomněli, že existuje jejich pozitivní protiklad. A všichni máme možnost volby, kterou stranu mince si zvolíme.
Stojí Vám Váš partner zato? Pokud ano, tak mu řekněte, jak moc ho milujete, a že ho nechcete ztratit. Zároveň mu ale dejte svoji důvěru a svobodu. Nemůžete ho svázat a připoutat. Pokud zato opravdu stojí a miluje vás, nemůžete nic ztratit, naopak. A podvádí-li Vás doopravdy, tak zato nestojí a je možná lepší se s ním rozejít. Jeho změnit nemůžete. Jedině sebe a svůj pohled na svět.
Přeji Vám, ať se Vám daří začít žít svůj vlastní život, nacházet svoji hodnotu a radost. Máte na to právo.

Přidat nový příspěvek